close

local_phoneVragen? Bel ons! 074-7110240

Producten

Category Navigation:

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Uiteraard besteden wij heel veel aandacht aan je bestelling, het is onze missie om jou als klant goed te informeren en te bedienen. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat je een klacht hebt dan willen wij je vragen om direct contact met ons op te nemen zodat wij je klacht en/of probleem kunnen oplossen.
Want als er iets verkeerd gaat, te lang duurt of niet duidelijk is dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. Want wij willen en zullen er alles aan doen om je  probleem positief op te lossen.
Voor verzending, transport en garantieaanvragen zijn wij helaas soms afhankelijk van derden. Ook als er bij derden een fout of vertraging ontstaat dan horen wij dit graag zo spoedig mogelijk zodat wij daar actie op kunnen ondernemen.

Mochten wij er samen niet uitkomen om je klacht of geschil op te lossen dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Made by Exxtra